אומן: בן 55 נפטר בפתאומיות בחצר הציון לעיני ילדיו

נתי קאליש 1 Comment on אומן: בן 55 נפטר בפתאומיות בחצר הציון לעיני ילדיו

מעל 40,000 חסידים השתתפו בתפילות ראש השנה באומן. כאלף מקרי חירום והצלה טופלו ע"י צוותי הרפואה. לקראת צאת החג התמוטט אדם בכניסה לציון ומותו נקבע במקום. בשעה זו מתחילה רכבת תחבורה יבשתית לעבר שניים עשר שדות תעופה במדינות הסמוכות לאוקראינה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסניף אומן של איחוד הצלה בסיוע צוותי איחוד הצלה מישראל וארה"ב מאבטחים בימים אלו את שלומם של חסידי ברסלב שהגיעו לעיר אומן שבאוקראינה מכל העולם לקיים את בקשת רבי נחמן מברסלב להגיע אליו לראש השנה.

עד כה (מוצאי ראש השנה – 20:40) טופלו מעל 1000 מקרי חירום וסיוע רפואי שהתקבלו למוקד הבינלאומי של איחוד הצלה מהעיר אומן שבאוקראינה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נקבע מותו של ישראלי כבן 55 שאיבד את ההכרה בסמוך לצאת החג.

נפתלי רבינוביץ מפקד מבצעים של איחוד הצלה באומן מסר: "בצהרי החג נמסר לנו על אדם שהתמוטט ואיבד את ההכרה. החובשים וצוות מרפאת אומן ביצעו בו פעולות החייאה כולל מתן שוקים חשמליים בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו. עסקני ברסלב בראשות העסקן הרפואי דודי רפפורט פועלים להטסת גופתו ארצה".

מתס שפירא ראש סניף איחוד הצלה באומן מעדכן: "אמבולנסים של איחוד הצלה יישארו בכוננות עד לצאת יום הכיפורים עם חובשים שיפעלו במשמרות סביב השעון. במידת הצורך אמבולנסים של איחוד הצלה יפנו את מי שצריך לבתי חולים מקומיים".

דוד סלח סגן מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה סיפר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה באומן מאבטחים במשמרות סביב השעון את שלומם של הרבבות. אמבולנסים של איחוד הצלה פינו עד כה מעל 250 איש שהיו זקוקים להמשך סיוע רפואי למרפאת אומן הממוקמת בכניסה למתחם הקלויז' (בית הכנסת) המרכזי של איחוד ברסלב באומן".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בבקשה אני צריכה את המנהל שעושה את הכנס לנשים בבניני האומה